pekari 2009.04.03. 04:16

Mónika terhes

Anya: Mónika, a titkárnő terhes.

Én: Ki az apa? (Vártam az oltári lebaszást, hiszen  férjnél van... :)

"csönd"

Anya: A férj! 

"csönd", majd elmesélte az alábbi párbeszédet:

Mónika: Nagyon sajnálom, de terhes vagyok, nagyon nagy baj?

Keresztapám: Igen, nagyon nagy baj... hogy nem én vagyok az apa!

ROTFLMAO

Keresztapámnak ez a sokadik házassága:)

Egyik fontos kódja többek között tartalmazza a 45-21 számpárt. Megkérdeztem, miért? -Mert 45 éves koromban a 21 éves lányokat szerettem... XD

A bejegyzés trackback címe:

https://rulez.blog.hu/api/trackback/id/tr881043163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hekike 2009.04.03. 21:05:36

:D az öreg tud élni? :D
süti beállítások módosítása