1. Felfedezés: A mai nap folyamán sikerült kipipálnom az amerikai utak alatti szokásos megfázásom begyűjtését. Valószínűleg az itteni igazán szolid légkondiknak hála... Nem sikerült egész télen, most viszont dúrván. Megbetegedtem Floridában, igen, megcsináltam!

2. Felfedezés: Késő délután horgásztam a ház mellett, mangrove szneppereket és karibi csattogóhalat lehet fogni minden mennyiségben. Már éppen be akartam fejezni, mert az óceán felől erős szél érkezett, amikor egy nagy sötét árnyat látok magam elöttem elsuhanni a kristálytiszta vízben, először fel se fogtam, hogy mit látok. CÁPA! Huhh, biztos haluztam, nem jól láttam, hogy egy olyan másfél méteres cápa cirkál a házunk elött, napszúrás, persze.

Folytatom tovább a vacsora megteremtését, mikor újra elhúz előttem ugyanott. Baszki CÁPAAA!!! Csodálatos felismerés volt, hogy előtte nap ugyanott snorkeleztem(google azt írja, hogy így írják... amúgy búvárszemüveg plusz pipa), úsztam. Legközelebb jó lesz abban a tudatban a vízbe ereszkedni, hogy nem vagyok egyedüli csúcsragadozó a környéken. Szar lekerülni a tápláléklánc tetejéről... Remélem a kifogott halak hozzátartozói elsírják a bánatukat Cápalinak. :S

Mai nap ez volt dióhéjban, remélem a nyaralás többi része kevesebb izgalmat tartogat, vagy legalább ne egy napra összpontosuljon minden:)

Keszthelyen miújság? Cirkálnak a cigányok cápák a ház előtt? :)

 

PS:

Egy pozitív hírt mégiscsak megtudok osztani mindenkivel, aki esetleg még nem hallotta:

PLACEBO is a fellépők között lesz az idei Szigeten!

Mégiscsak betesszük a lábunkat erre a fesztiválra is? Csak aztán nehogy ottragadjunk:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rulez.blog.hu/api/trackback/id/tr321039046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hekike 2009.04.01. 12:17:58

amikor elmentél akkor is valami cápákat említettél, igaz kissé ködös tudat állapotban :D Tegnap meglátogattuk Gézát a Budaörsi Napokon (KCSSK). Gegőt lefejelte Mező (mert ő ilyen derék magyar), így végül kissé véresre sikeredett az este :) Viszont a többi nagy királyság volt :D

pekari 2009.04.01. 21:30:14

Mezőt a cápák elé kéne vetni. Véresen. Gergő sztem vegyél vendettát rajta! :)

scisis 2009.04.01. 21:41:18

Keszthelyről én se tudok helyzetjelentést adni, viszont

Pécs, 17.00 a frizurám ellenálló

semmi kétség, hiszen amikor elmentem egy nem mélypadlós busz mellett, többen cápát kiáltottak ;)
süti beállítások módosítása